neděle 19. srpna 2012

Moje letní zpověď

Před začátkem prázdnin jsem si říkala,že o prázdninách budu blogovat jak o život. Nakonec to ale tak horké nebylo a já spíš trajdala po venku,četla,koukala na seriály a nakupovala. Čas prázdnin se krátí a na mě začíná opět čím dál víc dopadat slovo škola. Budu začínat první  rok na střední a jsem celkem hodně nervozní,jelikož tam naprosto NIKOHO neznám.
Večer odjíždím k moři a všem přeji abyste si užili zbytek prázdnin.

Na závěr tohoto naprosto bezvýznamného článku přidávám obrázek,který mě celkem pobavil :)


4 komentáře:

  1. Taky mě čeká první rok na střední, takže nejsi sama nervózní. Každopádně, ať ti to dopadne co nejlépe. A užij si to u moře. :)

    P.S: Ten obrázek je super!

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně štěstí při studiu :) Kéž bych byla na střední první rok a ne poslední...zatracená maturita :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alespoň už budeš mít střední za sebou :) Hdoně štěstí při maturitě! :)

      Vymazat