sobota 23. června 2012

Zpěvavé léto - Divergence

Projekt je od Syki.

Jelikož jsem po dočtení odjela pryč článek dělám o něco (víc) později.


Autor : Veronica Roth
Název : Divergence
Moje hodnocení : 5/5
Anotace : V Chicagu budoucnosti je společnost rozdělena do 5 frakcí a každá z nich se věnuje pěstování určité ctnosti - Candor (poctivost), Abnegation (nesobeckost), Dauntless (odvážnost), Amity (mírumilovnost) a Erudite (inteligence). V takovém světě žije Beatrice. Každý rok ve stanovený den si musí všichni šestnáctiletí vybrat jednu z frakcí, do níž budou patřit po celý svůj život. Beatrice se rozhoduje mezi tím, jestli zůstane s rodinou, nebo bude sama sebou - obojí mít nemůže...


Píseň

 

Proč zrovna tato písnička? Protože mi připomína různé momenty v knize.Seskoky z vlaku,tréninky a občas i vztah Tris a Čtyřky.

5 komentářů:

  1. Tak to sa tam fakticky hodí!!! 8D
    Dobrý výber 8)

    http://readandwatchlikeme.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle knížku si chci hrozně moc přečíst, už ji potřebuju mít doma:) ...písnička se mi překvapivě moc líbí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se opravdu líbila :) Jsem zvědavá, co na ni po přečetní řekneš :)

      Vymazat
  3. Ta písnička je vážně bezvadná :D Divergence je perfektní kniha :)

    OdpovědětVymazat